Поради фахівців
Для того, щоб перевірити працездатність масляного насоса, знадобиться рідинний манометр. Дані прилади є в магазинах автозапчастин. Також для цих цілей можна скористатися будь-яким промисловим манометром, але слід звертати увагу на вимірювальну шкалу – вона повинна бути адекватною. Потім слід запастися перехідником, який повинен укручуватися в отвір датчика. На його відповідної частини повинен бути зроблений штуцер для шлангу або ж різьблення для наворачивания з’єднувального шланга. Перехідник можна замовити в будь токарної майстерні.
Для виготовлення перехідника потрібно знати параметри посадочного отвору і параметри різьби. Потім по цим даним складається ескіз. Ще один варіант – показати станочнику старий або зламаний, а може навіть і робочий датчик, і він за нього выточит потрібну деталь.
Досвідчені водії знають ще один спосіб перевірити справність масляного насоса. Тут можна обійтися без токаря. Беруть несправний або старий датчик тиску масла, видаляють все, що всередині і виготовляють на його базі перехідник. Для ВАЗа у продажу можна знайти готові штуцера-трійники.