Власники «Рено» досить добре знайомі з мотором H4M. Силовий агрегат є прямим спадкоємцем HR16DE від Nissan. По великому рахунку – це однакові двигуни, від різних виробників. Мотор встановлювався на транспортні засоби виробництва Renault і «Автовазу». Сам двигун родом із Франції, оскільки розроблений французькими інженерами, але досить добре прижився в Японії.
Характеристики
Двигун H4M – це модифікований силовий агрегат K4M. Це було еволюційне рішення не зовсім надійному і ненажерливого силового агрегату. Конструкторам «Рено» було поставлено завдання — зробити невибагливий мотор, який ідеально підійде для будь-якого регіону, а також його можна встановити на автомобілі різного класу і призначення.
На відміну від попередника, в системі газорозподілу використана ланцюг замість ременя, але суттєвою недоробкою є відсутність гідрокомпенсаторів. Саме з-за цього кожен власник повинен кожні 80 000 км пробігу проводити регулювання клапанів. Великий інтервал регулювання досягнуто завдяки наявності штовхачів.
Зміні піддалися і розподільні вали. Завдяки цьому з’явилася можливість встановити по дві форсунки на кожен циліндр. Це значно знизило витрати, підвищило екологічну норму.
H4M двигун — характеристики:
Опис |
Характеристика |
Виробник |
Yokohama Plant Dongfeng Motor Company АвтоВАЗ |
Маркування |
Двигун h4m hr16de |
Випуск |
2006-2017 рр. |
Конфігурація |
L4 |
Кількість циліндрів |
4 |
Механізм ГРМ |
16-клапанний (по 4 клапани на циліндр) |
Об’єм двигуна |
1.6 літра (1598 см. куб) |
Діаметр поршня |
78 мм |
Потужностні характеристики |
від 108 до 117 к. с. |
Эконорма |
Євро 4/5 |
Середня витрата |
6.4 літра на 100 км |
Ресурс |
250 за даними заводу-виробника |