Двигун H4M: характеристики та відгуки

Власники «Рено» досить добре знайомі з мотором H4M. Силовий агрегат є прямим спадкоємцем HR16DE від Nissan. По великому рахунку – це однакові двигуни, від різних виробників. Мотор встановлювався на транспортні засоби виробництва Renault і «Автовазу». Сам двигун родом із Франції, оскільки розроблений французькими інженерами, але досить добре прижився в Японії.

Характеристики

Двигун H4M – це модифікований силовий агрегат K4M. Це було еволюційне рішення не зовсім надійному і ненажерливого силового агрегату. Конструкторам «Рено» було поставлено завдання — зробити невибагливий мотор, який ідеально підійде для будь-якого регіону, а також його можна встановити на автомобілі різного класу і призначення.

На відміну від попередника, в системі газорозподілу використана ланцюг замість ременя, але суттєвою недоробкою є відсутність гідрокомпенсаторів. Саме з-за цього кожен власник повинен кожні 80 000 км пробігу проводити регулювання клапанів. Великий інтервал регулювання досягнуто завдяки наявності штовхачів.

Цікаве:  Блок живлення світлодіодної стрічки своїми руками: особливості підключення, установка і відгуки

Зміні піддалися і розподільні вали. Завдяки цьому з’явилася можливість встановити по дві форсунки на кожен циліндр. Це значно знизило витрати, підвищило екологічну норму.

H4M двигун — характеристики:

Опис

Характеристика

Виробник

Yokohama Plant Dongfeng Motor Company АвтоВАЗ

Маркування

Двигун h4m hr16de

Випуск

2006-2017 рр.

Конфігурація

L4

Кількість циліндрів

4

Механізм ГРМ

16-клапанний (по 4 клапани на циліндр)

Об’єм двигуна

1.6 літра (1598 см. куб)

Діаметр поршня

78 мм

Потужностні характеристики

від 108 до 117 к. с.

Эконорма

Євро 4/5

Середня витрата

6.4 літра на 100 км

Ресурс

250 за даними заводу-виробника