Розчинник для переходів: методи застосування і фото

Процес самостійної фарбування

Перед тим як пофарбувати дефектне місце, необхідно його підготувати. Для цього треба вимити водою деталь і висушити. Потім за допомогою бензину прибрати сліди гудрону, частки моторного масла, знежирити місце роботи.

Дефект перед грунтуванням потрібно зашкурити наждачним папером із зернистістю 240, потім з зернистістю 320. Після цього знову знежирити.

Після чого все місце, яке передбачається фарбувати, слід зашкурити наждачним папером із зернистістю 800.

Щоб що розпорошується грунтовка не потрапила на інші частини кузова, за допомогою скотча і матеріалу для укривання ізолюють робочу зону.

Тепер можна ґрунтувати. Робити це потрібно за кілька проходів, між якими повинен бути часовий інтервал. Якщо покласти товстий шар грунту за один раз, то він може потекти, що викличе труднощі з його подальшою обробкою.

Після того, як грунт висох, він шліфується наждачним папером із зернистістю 600. Вишкурівается вся область, де передбачається нанесення базової емалі. Площа, яка буде фарбуватися лаком, повинна значно перекривати цю область і шліфується наждачним папером №800.

Ну і заключний етап підготовки — це шліфування ділянок, де буде наноситися розчинник-аерозоль для переходів. Для цього застосовується наждачний папір №1200.

Цікаве:  Просіювач для борошна: визначення, принцип роботи, характеристики

Після того як деталь вдруге обклеєна і знежирена, можна приступати до фарбування. Якщо немає досвіду використання фарби в балончиках, то спочатку потрібно потренуватися на стіні або огорожі. Емаль повинна розпорошуватися рівномірно. Для цього руку потрібно вести з однією швидкістю, без ривків, а клапан балончика повинен бути відкритий на одну величину. Починати наносити базу слід до того, як рука дійде до офарблює зони, щоб не виникало виділяється плями. Фарбувати потрібно в кілька шарів, до тих пір, поки при висохлої базі перестане просвічувати шар грунту.

Після того як висохне емаль наноситься лак. Техніка розпилення така ж, як і для емалі. Лак у вигляді аерозолів набагато швидше застигає, ніж професійний ремонтний лак, тому час сушки між шарами менше. В залежності від навколишньої температури на 5-10 хвилин. Однак у цього лаку велика плинність, тому не треба багато наносити його за раз.

Після нанесення останнього шару лаку потрібно почекати, поки він частково застигне, потім розпорошити поверх нього спрей-розчинник для переходів. Він вирівняє фактуру лаку і зробить перехід однорідним.