Чому важко ідеально пофарбувати
Незважаючи на те, що існує комп’ютерний підбір фарби, потрапити ідеально «колір» рідко коли виходить. Безліч чинників впливають на кінцевий результат:
- кваліфікація колориста;
- тиск повітря в краскопульте;
- температура і вологість повітря у фарбувальній камері;
- відстань, з якого наноситься емаль;
- кількість шарів;
- кут, під яким забарвлюється деталь.
Щоб розуміти, як змінюється відтінок базової емалі, маляр повинен мати багатий досвід роботи.
Як зробити непомітним перехід на базовій емалі
Звести до мінімуму відмінність між ремонтної і заводський емаллю допомагає фарбування переходом. Виконується вона наступним чином:
- Першим шаром наноситься контурний грунт. Це робиться для того, щоб не потрібно було фарбувати емаллю у кілька шарів. Деякі різновиди фарби погано перекривають ремонтний грунт, і їх доводиться наносити більше 3 шарів, що значно затемнює колір. Якщо для темних тонів це не критично, то для світлих машин недозволено.
- Наноситься перший шар бази. Він повинен закрити грунтовку. Потім сушиться протягом 5-10 хв.
- Другий шар повинен перекрити перший на 15-25%. Якщо фарбувати тільки місце грунтування, то буде суттєва різниця у відтінках.
- Третій шар завершальний. Він перекриває другий на 10-15% і повинен повністю зрівняти перехід в кольорі від ремонтної емалі до заводської.
- Останнім шаром наноситься біндер. Його завдання згладити опыл від фарбування і усунути «стоїть колом» металеве зерно емалі, яке не лягло рівно на кордоні.
Додатково слід зауважити, що між кожним шаром необхідно протирати поверхню деталі липкою марлевою серветкою. Вона прибирає з поверхні емаль, що осів у вигляді пилу.