Ходоуменьшитель для мотоблока своїми руками: покрокова інструкція, принцип роботи, поради

Ходоуменьшитель для мотоблока «Нева» своїми руками

На даний агрегат умільці ставлять прилад, який поєднує в собі шестерні, ланцюгову і черв’ячну передачу. Така особливість обумовлена тим, що відстань між осями зчеплення залежить від робочого модуля і кількості зубців. В ланцюговій передачі відстань коригується за допомогою додавання або зменшення ланок.

При конструюванні мотоблока розробники не завжди враховують оптимальне розташування і взаємодію всіх парних агрегатів. Часто вимагається впровадження в конструкцію проміжних деталей, типу передавального елемента. Така опція цілком по силам ланцюгової передачі, компенсуючої відстань при трансформації тяги від шестірень або «черв’яка» до колісного валу.

Рекомендації

Першим ділом монтуються зірки первинного валу. Якщо конструкція масивна, фланцеве чи шпонкові кріплення фіксується за допомогою точкового зварювання. На наступній стадії вибирають спосіб кріплення веденого вала і пари половинчастих осей.

Цікаве:  Як полагодити колонки самостійно?

При монтажі слід враховувати можливість зміщення зірки по одному з двох напрямків. Корпусні частина виготовляється самостійно або за допомогою фахівців. Якщо обраний перший варіант, враховуйте особливості сальников, відповідних ущільнювачів і підшипників.