Двигун H4M: характеристики та відгуки

Тюнінг

Доопрацювання двигуна H4M ділиться на два виду: чіп-тюнінг та встановлення турбіни. Прошивка на потужність допоможе додати 5-10% основної потужності, але при цьому пропорційно збільшить витрату пального. Це варто врахувати при прийнятті рішення. Провести чіп-тюнінг можна за допомогою K-line кабелю, програмного забезпечення та наявності часу. Але, в більшості випадків, рекомендується звернутися на спеціальний автосервіс, де фахівці підберуть і налаштують оптимальну конфігурацію для мотора.

Другий варіант – установка турбіни. Найдешевший варіант — турбіна від VW з маркуванням K03. У неї в комплекті йде інтеркулер і пайпинг. При цьому необхідно переробити (переварити) повністю вихлопну систему і колектор. Щоб економити гроші, можна не міняти шатунно-поршневу групу, але при цьому надувати більше, ніж 0.5 бар, не можна. Все це дає 150 л. с., яких більш ніж достатньо для міського і заміського режиму експлуатації.

Цікаве:  Фільтр для вина: способи очищення, рекомендації фахівців

Якщо хочеться збільшити потужність до 180-200 л. с., то доведеться замінити розподільний вал, встановити полегшені поршні і клапани. У цьому випадку, не обійдеться без встановлення більш потужної турбіни і прошивки блоку управління двигуном спеціальним програмним забезпеченням.

Але не варто занадто захоплюватися тюнінгом і додаванням потужності. Це може призвести до того, що мотор знизить свій ресурс на 1/3. Тому рекомендується звертатися до професіоналів, які зроблять розрахунки і підберуть оптимальний варіант доопрацювання.