Регулювання карбюратора Хускварна 142: технічні характеристики, інструкція по роботі, фото і відгуки власників

Карбюратор в бензопили необхідний для змішування і подачі палива в камеру згоряння двигуна. Якщо карбюратор відрегульований правильно, то робота обладнання буде надійною у всіх режимах, а витрата палива виявиться економічним. Взагалі це правило відноситься до всіх двигунів внутрішнього згоряння.

Коли і навіщо здійснювати регулювання

Процедуру по регулюванню карбюратора зазвичай здійснюють досить рідко. Найбільш якісним і найкращим варіантом є заводська настройка. Але при необхідності її можна виконати, регулюючи відповідні гвинти. Карбюратор в бензопили необхідний для підготовки повітряно-бензинової суміші, яка повинна мати певне співвідношення інгредієнтів. Якщо баланс не буде дотримано, то в роботі двигуна почнуть відбуватися збої.

Суміш, яка не відповідає нормативам, може виявитися перенасиченої або збідненої. У першому випадку збільшено кількість палива по відношенню до повітря, у другому повітря більше, ніж потрібно, а палива — менше. У статті буде розглянуто регулювання карбюратора на прикладі бензопили марки Husqvarna 142.

Ознаки поганої роботи

Деякі ознаки можуть вказувати на порушення функціонування карбюратора. Наприклад, якщо двигун швидко глохне або погано заводиться, можливою причиною може стати збіднена суміш. Проблемою стає і надмірне споживання палива. Вас повинні насторожити і інтенсивні вихлопи. Причиною є перенасичена суміш.

Іноді трапляється й так, що двигун не хоче працювати зовсім. Причин тут може бути 2: немає іскри або бензину. У другому випадку проблема виражена в засмічення паливного жиклера, в першому проблема полягає в несправної свічці або виходу з ладу електронного блоку.

Збитися налаштування можуть досить рідко, але причинами виступають:

  • знос поршневої групи;
  • порушення кріплень регулюючих гвинтів;
  • забруднення карбюратора.

У першому випадку регулювання особливо не допоможе, потрібно подумати про заміну пилки або ремонті двигуна. Що стосується порушень кріплень, тут причина може критися в необережному дотику або сильної зовнішньої вібрації. Іноді до порушення призводить спроба грубого регулювання.

На що ще звернути увагу

До збою налаштувань призводить ще й забруднення карбюратора. Причиною виступає незадовільний стан або поломка повітряного фільтра, попадання окалини в паливні канали, використання неякісного пального. У цих випадках спочатку слід промити паливну систему, а вже після можна займатися регулюванням.

Проведення регулювання

Регулювання карбюратора «Хускварна 142» повинна здійснюватися з використанням тахометра. Ви повинні вміти працювати з ним. Якщо дозволяє досвід, здійснити маніпуляції можна на слух, визначаючи граничні обороти по звуку. В інших випадках позитивного результату можна й не досягти. Регулювання карбюратора «Хускварна 142» здійснюється одним, двома або трьома гвинтами. Їх ви зможете розрізняти за позначеннями.

Холостий хід регулюється гвинтом під літерою Т. Мінімальні оберти ви зможете регулювати гвинтом L. Тоді як гвинт H призначений для максимальних обертів. Ви побачите один гвинт холостого ходу і два інших, які будуть приховані за кожухом. Такий варіант виконання карбюратора пояснюється тим, що виробник рекомендує оператору здійснювати регулювання лише одним гвинтом холостого ходу, так як в іншому ще на заводі встановлено оптимальні налаштування. Але для деяких екстремальних режимів ви можете здійснювати коригування.

Методика проведення робіт

Регулювання карбюратора «Хускварна» здійснюється гвинтами L і с, якщо використовується в роботі бензин, відрізняється від того, що рекомендований заводом-постачальником. Якщо октанове число низько, для його збільшення слід виконати поворот гвинта методом відкручування. Це дозволить збільшити обороти і потужність. А ось при підвищеному октановому числі для його зниження поворот гвинта необхідно виконати у зворотний бік, закрутивши його. Це буде сприяти зниження оборотів двигуна.

При регулюванню карбюратора «Хускварна» використовувати гвинти необхідно в наступному порядку: L – Н – Т. Дотримуючись точні кути повороту, ви будете слідувати вимогам, які дозволять зберегти кращі робочі параметри двигуна. Універсального способу регулювання немає. Процедури можуть відрізнятися одна від одної. Але процес зазвичай ділиться на два етапи. Перший є базовим, 2-й — остаточним. Базовий проводиться на вимкненому двигуні, тоді як остаточний етап передбачає прогрівання двигуна протягом 10 хвилин.

Важливо для власників

Регулювання карбюратора пили «Хускварна 142» здійснюють ключем, який ще називається викруткою. Деякі виробники використовують фірмові ключі. Якщо у вас такі є, слід постаратися їх не втратити, адже знайти їх у продажу буде досить складно.

Цікаве:  Як працює миючий пилосос: пристрій, принцип дії, інструкція з експлуатації

Технічні характеристики

Для того щоб забезпечити описуваного обладнання тривалу експлуатацію, необхідно знати, як здійснити регулювання карбюратора «Хускварна 142» своїми руками. Про це велася мова вище. Однак це не єдине, що слід знати майбутньому власнику подібного пристрою. Перед купівлею такого обладнання важливо поцікавитися і технічними характеристиками. Наприклад, оцінити, чи влаштує вас вага, що становить 4,6 кг. до Речі, він добре збалансований, тому пила зручно лежить в руках.

Ергономічна Форма рукояток, що гарантує надійний захват при складних роботах. Всередині є система віброзахисту, а робота не супроводжується дуже високим рівнем шуму. Все це сприяє високій продуктивності праці та збереження працездатності людини при об’ємних роботах.

Регулювання карбюратора «Хускварна 142» своїми руками виконати досить просто, якщо ознайомитися з інструкцією. З неї ви зможете дізнатися, що потужність пристрою становить 2,6 л. с., або 1,9 кВт. Крок ланцюга дорівнює 0,325 дюйма. Кількість ланок становить 64.

У комплекті поставляється ланцюг, товщина якої дорівнює 1,3 мм Об’єм двигуна дорівнює 40,2 см3. Довжина шини дорівнює 38 см або 15 дюймів. В масляний і паливний баки вміщається 0,2 і 0,41 л відповідно.

Відгуки споживачів

Регулювання бензопили «Хускварна 142» ви зможете здійснювати самостійно. Цю особливість споживачі вважають плюсом, як і те, що колінчастий вал в конструкції виготовлений з кованої сталі. Перевагою слід вважати і досить простий доступ до повітряного фільтру. Система запалювання довговічна і проста. Поршнева група має два компресорних кільця, які володіють збільшеним робочим ресурсом. Виробник підкреслює, що вони будуть готові прослужити до 5 років.

Споживачам подобається ще й те, що гільзи циліндра мають хромовим зносостійким покриттям. Регулювання карбюратора Husqvarna вам, можливо, не доведеться здійснювати, адже, як стверджує виробник, він є кращим у своєму класі. Конструкція гарна ще й тим, що передбачає наявність вбудованого праймера. Він являє собою насос, який забезпечує двигуну швидкий старт. Ця особливість не залежить від температури навколишнього середовища.

Інструкція по роботі і особливості ремонту

З інструкції ви зможете дізнатися, що регулювання карбюратора бензопили «Хускварна 142» здійснюють після обкатки машини. При цьому важливо знати, що максимальні обороти становлять 12 500 в хвилину. Обороти холостого ходу досягають 2500 в хвилину. Якщо пила після переходу на інший тип палива починає вести себе по-іншому при запуску, на високих обертах і при прискоренні, може знадобитися точне регулювання. Перед цим повітряний фільтр очищається, а кришка циліндра встановлюється на місце. Якщо здійснити регулювання з забрудненим повітряним фільтром, це може призвести до збіднення робочої суміші, що стане причиною пошкодження двигуна.

Що стосується ремонту «Хускварна 142», то існує кілька основних несправностей та методів їх усунення. Вам повинні бути відомі приблизні причини, які призводять до несправності. Серед інших слід виділити проблеми з двигуном. Якщо він працює без зупинки, не запускається або заводиться, але часто глохне, потрібно оглянути свічки запалювання. При запуску обладнання в холодну пору може статися так, що камера згорання заливається паливною сумішшю. При цьому свічка викручується, а камера згорання просушується холостим заводом. Свічку необхідно прочистити і спробувати здійснити запуск пилки повторно.

Не варто недооцінювати і поломку глушника. При його виході з ладу пила може не заводитися або втрачати потужність. При розбиранні цієї частини бензопили ви зможете здійснити огляд і позбутися від нагару. Він може містити канцерогени, небезпечні для здоров’я, тому сухого чищення слід уникати, так як вона може стати причиною вдихання шкідливих речовин.

Після того як глушник буде знято, випускний отвір мотора слід заткнути чистою ганчіркою. Глушник забивається з кількох причин. Першою з них виступає використання неправильної паливної суміші. Друга причина полягає в застосуванні неправильного олії.

Висновок

З заводу у бензопил стоять налаштування карбюратора, які краще не чіпати. Але при певних умовах роботи при використанні бензину, не рекомендованого виробником, такі роботи можуть знадобитися. Тому ви можете здійснити регулювання карбюратора бензопили «Хускварна 142» своїми руками.