Додаткові споруди
Будь-яка траса має ряд додаткових споруд, обов’язково включених в проектну документацію. Причому частина з них зазначаються в поперечному профілі дороги. Наприклад, поперечна труба для струмка, що перетинає трасу.
Також поперек дороги можуть бути встановлені пішохідні містки або підземні переходи. Дорога може проходити по мосту, він у плані вказаний як додаткове спорудження траси.
Міст може проходити не тільки над рікою, але і над глибоким яром і ущелиною. У цьому разі він називається віадук і влаштований у вигляді ажурної конструкції, під якою не передбачається переміщення пішоходів або водного транспорту. Віадук, як правило, однополосний, і рідко коли по ньому здійснюється інтенсивний рух. Найчастіше віадук створюється для пристрою залізниці.
Гірські дороги захищаються від снігопадів, лавин і каменепадів галереями. До цієї ж категорії захисних засобів відносяться бетонні стовпи вздовж дороги. У проектній документації вони називаються підпірні стінки.
До додаткових споруд відносяться пости дорожньої поліції з усіма необхідними приміщеннями. На будь-якій дорозі є автобусні зупинки, навіть на міжнародних трасах. Тому дана споруда відноситься до додаткових будівель.