Освітлення торгового залу: види, порядок монтажу, норми

Види ламп для освітлення торгових приміщень

Використовуються практично всі традиційні види ламп, але в першу чергу – галогенні, люмінесцентні та енергозберігаючі. Виняток становлять лише пристрої з нитками розжарювання через непрактичність, низького робочого ресурсу та скромних потужностних показників. Однак такі лампи, як і раніше вважаються оптимальними з точки зору комфортного сприйняття оком, тому повністю виключати такий варіант не варто.

В цілому ж основна конкуренція відбувається між люмінесцентними і галогенними пристроями. Якщо справа стосується загального освітлення торгового залу, то світильники першої групи будуть найкращим рішенням за ціною та експлуатаційними характеристиками. Галогенні і сучасні металогалогенні частіше використовують у акцентованою підсвічуванню. Тобто доцільно організовувати комбіновані системи.

Цікаве:  Інтерєр в стилі хай-тек: оригінальні ідеї і варіанти, опис стилю, відмінні особливості, фото

Далі звертається увага на робочі якості ламп, головним з яких буде яскравість. Співвідношення акцентує і загального освітлення в комплексі повинно формувати достатній рівень насиченості, що не перевищує 3200 люкс. І то, це значення стосується лише великих площ понад 2 тис. м2. У прохідних ділянках яскравість повинна становити 200-250 люкс, а перед вітринами і в акцентує підсвічуванню – від 400 до 1000 люкс. Що стосується теплоти, то багато чого залежить від спрямованості самого магазину, оскільки це кольоровість є і стилістичним штрихом. Але для комфортного сприйняття оком оптимальний діапазон варіюється від 2700 до 3200 К.