Особливості висвітлення в різних магазинах
Отримати максимально вигідну підсвічування без урахування специфіки реалізованої продукції неможливо, тому в кожному випадку робляться індивідуальні акценти. Ось деякі рекомендації щодо освітлення торгових приміщень різного призначення:
- Продуктові магазини. Важливо дотримати баланс між подачею спрямованого і загального світла окремих зон магазину, витримуючи рівномірність. Акцент робиться на рівний заливає світло.
- Магазини електроніки і побутової техніки. Металеві корпуси вигідно поєднуються з холодним освітленням, а для брендових відділів краще робити ставку на акцентовані потоки. У відділах з електронікою часто використовують закарнизную кольорову підсвітку, виділяючи продукцію різних сегментів або цінових рівнів.
- Автосалони. Шоу-руми розташовують великими площами, вимагаючи застосування потужних прожекторів і стельових люмінесцентних світильників. Освітлення торгового залу в даному випадку орієнтується на естетичність і функціональність одночасно.
- Будівельні магазини. Також мова йде про великих площах, де може розміщуватись обладнання і масивні конструкції. Подача світла повинна бути щедрою, рівною і високою для повного охоплення простору з гарним оглядом.