Світлова консоль: принцип роботи, види та класифікація, особливості застосування

Для залучення уваги клієнтів на фасадах споруд розміщуються світлові консолі — рекламні конструкції, призначені для широкої цільової аудиторії і кріпляться за допомогою кронштейнів. Їх використовують не тільки об’єкти громадського харчування, але і різні торгові точки, і компанії сфери послуг.

Консольна вивіска повинна відповідати певним вимогам: бути безпечною, міцною, надійною, естетично і привертає увагу. Зварні або ковані конструкції виготовляються з ПВХ, акрилового скла і аналогічних прозорих матеріалів. Для підсвічування застосовуються світлодіоди або люмінесцентні лампи. Встановлення світлової консолі на опорах освітлення узгоджується в обов’язковому порядку. Комерційні об’єкти використовують панель-кронштейни в цілях самореклами.

Вимоги до світлових вивісок

Вони наступні:

  • Безпека. Конструкція повинна бути монолітною, витримувати вплив високої вологості, вітрові навантаження і підвищені температури.
  • Естетичність. Вивіска використовується в рекламних цілях і повинна виробляти приємне враження на аудиторію.
  • Міцність. Тривалість експлуатації світловий консолі залежить від надійності конструкції, якості збірки і монтажу.

Класифікація світлових панелей

Виділяють кілька типів:

  • По виду освітлення — люмінесцентні лампи, неон або світлодіоди. Від цього параметра залежить підсумкова вартість всієї конструкції, тому він обмовляється заздалегідь.
  • По фактурі — гладкі і об’ємні. Рельєф світловий консолі може бути будь-яким і залежить від рекламованого об’єкта.
  • За формою — прямокутна, кругла або складна. Найбільш точно відобразити суть рекламованого об’єкта можна завдяки вибору відповідної конструкції.
  • По каркасу — ковані кронштейни, зварні конструкції. На вибір впливають економічні розрахунки і естетичність. Підсумкова вартість залежить від габаритів конструкції і інших параметрів.

Загрузка...

Відмінності консолі від інших рекламних конструкцій

  • Об’ємність. При коректному розміщенні світлові консолі мають двома поверхнями, які можуть застосовуватися в рекламних цілях, що відрізняє їх від банерів, стандартних вивісок і установок на даху.
  • Підсвічування. Освітлення панелей — внутрішнє, тоді як вивіски і таблички висвітлюються зовні.
  • Зручний монтаж. Кронштейн кріпиться до фасаду будівлі в двох точках, що відрізняє його від інших рекламних установок.
  • Необхідність узгодження. На відміну від таблиць і вивісок світлові панелі встановлюються тільки після підготовки необхідних документів і узгодження монтажу.
Цікаве:  Для чого потрібна пароізоляція: види, як працює пристрій, сфери застосування, поради та рекомендації

Призначення і конструкція консолей

По влаштуванню світлові панелі являють собою односторонню або двосторонню вивіску з підсвіткою кріпиться до фасадів будинків за допомогою спеціальних кронштейнів або перпендикулярно. Конфігурація консолі залежить від побажань замовника і може бути прямокутної, круглої, овальної або більш складною.

Для освітлення використовуються розміщуються всередині світловий консолі лампи, проте останнім часом великою популярністю користуються панелі з розташованими на їх поверхні світлодіодами. Вони забезпечують високий рівень освітлення і привертають увагу не тільки в темний час доби, але і вдень. Світлодіодні консолі на сьогоднішній день вважаються найбільш ефективними рекламними носіями. Фахівці багатьох компаній вважають за краще встановлювати світлові консолі СЗФ 08 х 12, відрізняються тривалим терміном експлуатації.

Загрузка...

Переваги

Світлові панелі володіють істотними перевагами в порівнянні з аналогічними рекламними об’єктами:

  • привертають увагу клієнтів і перехожих;
  • встановлюються в парі з фасадної вивіскою;
  • володіють максимальними інформативністю і ефективністю.

Обумовлене застосуванням світлових консолей перпендикулярне розташування гарантує ідеальну видимість панелі для пішоходів. Конструкції не помітити вкрай складно, оскільки вони знаходяться за напрямом поглядів проходять повз людей, що забезпечує візуальний контакт навіть в темний час доби.

Для більш найкращого рекламного ефекту бажано встановлювати консолі разом з фасадними вивісками. Комбінації привертають увагу не лише пішоходів, але й пасажирів проїжджаючого транспорту, що підвищує ступінь охоплення цільової аудиторії. Наявність підсвічування збільшує інформаційну ефективність світлових консолей, в особливості моделей зі світлодіодами.

Ключові переваги світлових панелей

Вони наступні:

  • Велика ефективність. Охоплення цільової аудиторії ширше завдяки двом робочим сторонам консолі, що позитивно позначається на відвідуваності об’єкта.
  • Цілодобове функціонування. Консоль можна задіяти в будь-який час доби завдяки наявності підсвічування. При правильному виготовленні світлові консолі споживають мінімум енергії, що знижує витрати на їх утримання.
  • Тривалий термін експлуатації. При виготовленні з міцних і якісних матеріалів і грамотному обслуговуванні консоль може прослужити не один десяток років.
  • Простота монтажу. Прилягання вивіски до поверхні будівлі не потрібно, оскільки для її установки використовуються кронштейни, що значно прискорює роботи.
Цікаве:  Вибираємо і встановлюємо регулюючі вентилі

Конструкція і матеріали

Панель-кронштейни розрізняються по конструкції, конфігурації, формами, розмірами, обсягом і іншим рекламним елементів і деталей. З маси практично ідентичних рекламних носіїв світлові консолі на фото виділяються найбільш вигідно, особливо якщо використовуються моделі, виконані у формі реального об’єкта. Компанія-виробник може привернути увагу аудиторії до своєї продукції завдяки подібній консолі, яка залишає найбільш яскравий відбиток у свідомості споживача. Динамічні консолі не менш ефективні і оригінальні, оскільки вони рухаються навколо власної осі за рахунок компактного електромотора або вітру.

Рекламні консолі виготовляються з пластикових або алюмінієвих профілів, акрилового скла, порошкової фарби, стільникового полікарбонату і банерної тканини. Методи широкоформатного друку або аплікації з використанням транслюцентного плівки дозволяють нанести зображення на рекламну поверхню. Сучасні технології та матеріали надають можливість створення оригінальних конструкцій, здатних привернути увагу широкої аудиторії.

Підсвічування

Зовнішня або внутрішня підсвітка забезпечують додаткову ефективність рекламної світловий консолі. Для зовнішньої зазвичай використовують софіти з люмінесцентними лампами. Нанесення на поверхню носія графічних зображень і ламп за допомогою неону виглядає незвично і ефектно. Світлодіоди застосовуються для внутрішнього підсвічування — вони забезпечують яскравість і соковитість реклами при будь-яких погодних умовах і тривалий робочий ресурс за умови грамотної експлуатації і своєчасного обслуговування.

Світлодіодне підсвічування розміщують всередині рекламної консолі на металевій рамі, що кріпиться на однаковій відстані від обох поверхонь. Панелі виготовляються з широкого профілю, що забезпечує необхідне для установки світлодіодів простір. Кріплення рекламної конструкції розміщуються аналогічним чином. Панель кріпиться перпендикулярно людського потоку на власній опорі, фасаді будівлі чи стовпі. Згідно з діючими в більшості міст правилами, рекламна світлова консоль повинна розташовуватися на відстані мінімум семи метрів від землі і з максимальним виносом не більше одного метра.

Цікаве:  Клей для камінів та печей: призначення, виробники, рейтинг, якість продукту, склад і відгуки покупців і фахівців

Правила розміщення

У містах до зовнішньої реклами пред’являються певні вимоги:

  • Панелі не повинні встановлюватися в безпосередній близькості від дорожніх знаків, відбивати світло від автомобільних фар і бути яскравіше освітлення трас. Розміщені вздовж полотна конструкції не повинні заважати огляду водіїв та спотворювати навколишню обстановку.
  • Зовнішня реклама повинна повністю відповідати проектній документації, бути пожежо — і електробезпеки.
  • Елементи, що відповідають за міцність та стійкість консолі, не повинні бути пошкоджені.
  • Мінімальна відстань між фундаментом конструкції і підземними комунікаціями — один метр.

Зовнішню рекламу заборонено встановлювати:

  • на природних об’єктах;
  • на аварійних ділянках дороги;
  • на перехрестях і пішохідних переходах;
  • ближче 25 метрів від автобусної зупинки.

При дотриманні всіх вимог і правил компанія встановила зовнішню рекламу, може уникнути великих штрафів і залучити цільову аудиторію. При грамотній експлуатації і своєчасному обслуговуванні світлові консолі прослужать не одне десятиліття.

Comments are closed.