Що таке педаль реостатного типу?

Що таке педаль реостатного типу? Це ножна, електрична педаль для швейних машин. Вона всередині не має нічого, окрім однієї деталі — реостата педального. Він виконує функцію вимикача і вмикача електродвигуна швейної машини. Від простого вимикача відрізняється тим, що він плавно, поступово включає-вимикає двигун.

Принцип дії

В залежності від того, з яким зусиллям проводиться натиск ногою на педаль, змінюється напруга, яка подається на електропривод машинки, отже, частота його обертання змінюється і, природно, змінюється швидкість шиття. Що таке педаль — зрозуміло. Варто з’ясувати, як же влаштований реостат ножної педалі для швейної машинки.

Пристрій педалі для швейної машини

Конструкція реостата педалі, що регулюють швидкість роботи швейної машинки, неймовірно проста: графітові пластинки (тонко напиленные) знаходяться всередині реостата, складені одна до іншої.

Принцип роботи полягає в наступному: при знаходженні графітових пластин реостата у вільному стані, нескінченно велика в них опір електричному струму. Коли графітові плити складені одна до іншої, струм не може пройти крізь них і не подається на електропривод машинки, він, в свою чергу, не обертається.

Варто трохи здавити між собою графітові пластини, почне зменшуватися між ними електричне опір. Чим сильніше вони будуть стискатися, тим більше буде подаватися електричного струму крізь реостат педалі на електропривод машинки, тим моторчик буде обертатися швидше. Відповідно, швидкість процесу шиття на швейній машинці збільшиться.

Цікаве:  Механічні віники: чи є від них реальна користь

Педаль, як причина поломки електроприводу

Частою причиною поломки електроприводу стає педаль швейної машинки. Машинка раптово починає зупинятися і тільки після неодноразових натискань до упору на педаль, починає працювати. Буває і так, що вона й зовсім зупиняється, і хоч як тисни на педаль, вона не буде працювати. Перша думка, яка може прийти в голову в даній ситуації — згорів двигун. А в результаті виявляється, що просто зламалася педаль.

Найчастіше причина такої поломки банально проста — контакти з’єднувальних вилок окислилися, або всередині ізоляції шнура обірвався провід. Нескладно усунути окислення контактів, їх просто необхідно почистити наждачним папером. От якщо всередині проводки стався обрив проводу, знайти його буде дуже складно. Потрібно скористатися тестером. А можна просто повністю замінити проводку і не шукати місце обриву. Але зробити це може тільки електрик і то не у всіх випадках, оскільки часто сполучні вилки не розбираються. В цьому випадку єдиний вихід — придбати нову педаль.