Дональд Норман першу половину свого часу проводить у створеній ним дизайну компанії Nielsen Norman Group. Другу — в якості професора комп’ютерних технологій та психології в Північно-Західному університеті США.
Він пише книги по теорії і практиці оформлення. Багато часу присвячує консультацій у радах компаній і організацій, таких, наприклад, як Інститут дизайну в Чикаго.
Коли Норман був членом різних асоціацій, організацій і груп впливу, серед яких у нього була посада віце-президента по впровадженню передових технологій Apple, він почав вивчати дизайн звичних речей, які оточують людини, їх вплив на якість життя кожного.
Без вини винний: дизайнер і нові технології
Все, що нас оточує, має свій вигляд. Щоб створити успішний дизайн, його потрібно спроектувати з точки зору споживача, з урахуванням моди і стилю.
На думку професора, гарне оформлення будь речі має відповідати наступним вимогам:
- бути зрозумілим і доступним;
- бути функціональним;
- надавати статус власнику.