Принцип роботи витратоміра стисненого повітря з ниткою розжарювання
Нитка під впливом електроструму нагрівається, температура підтримується стабільно. Якщо елемент починає остигати, струм відновлює показник до необхідної величини. Зміна струмового сили зчитується блоком управління і зараховується до вимірюваних параметрах, що дозволяє визначити витрату всмоктуваного повітря. Вбудований датчик призначений для виключення спотворень підсумкових результатів.
Вступник повітряний потік охоплює нагріте провідник, вбудований в вимірювач. Електронна система управління стежить за постійним показником температури провідника по відношенню аналогічного параметра вхідного повітря. При збільшенні об’єму потоку, нитка буде охолоджуватися. У підсумку величина струму, необхідного для підтримання стабільної температури провідника, вважається мірою маси повітря, що надходить в моторний відсік. Струм трансформується в імпульси напруги, оброблювані керуючим блоком у якості вхідної характеристики, нарівні з частотою обертання коленвала «движка». Також контролер отримує відомості про температурі хладагента і надходять повітряних потоків. Аналізуючи інформацію вхідних сигналів, блок видає імпульси періоду вприскування пального на форсунки.