Газогенераторна установка: принцип роботи, переваги і недоліки

Газогенератори у транспортній техніці

Практика доопрацювання автомобілів під установку газових генераторів почалася ще в довоєнні роки. На багато машини в рамках такої модернізації встановлювався генератор електрообладнання з високою віддачею, так як потрібно було забезпечувати досить потужний потік кисневого наддуву. Для цього застосовувався електровентилятор. До найбільш помітним розробок такого типу можна віднести «полуторки» ГАЗ-АА і «тритонки» типу ЗІС-5, газогенераторні установки яких забезпечували пробіг на одній заправці до 80-90 км. Це небагато, але в умовах дефіциту рідинного палива на лісових господарствах дане рішення повністю себе виправдовувало економічно. Що стосується сьогоднішнього дня, то перетворення звичайних авто з ДВС також мотивується в основному інтересами енергозбереження. Є успішні приклади переробки легкових автомобілів ГАЗ-24 і АЗЛК-2141, які на одній заправці проїжджають до 120 км, підтримуючи швидкісний режим у діапазоні 80-90 км/ч.

Цікаве:  Механізми відкривання дверей: види конструкцій, особливості та відгуки