Використовуємо кляймери
Такий спосіб використовується для тонкої євровагонки, оскільки кляймери не витримують великих навантажень. Вони являють собою вдосконалену сталеву скобу.
Як відбувається монтаж в даному випадку? Установку потрібно починати від стелі. Перша вагонка кріпиться за допомогою саморізів. Знову ж таки, важливо не розколоти деталь при закручуванні шуруповертом. Далі дошка закривається шкантом. Кляймери при цьому перебувають на звороті шипа. Для встановлення вагонки в потрібному напрямку, прикручують її до стіни. Далі нову заганяють пазом до першої дошки і повторюють цей процес, прикручуючи клямри.
У чому плюс такого способу? Фахівці відзначають, що, використовуючи такий метод, можна заощадити на придбанні шурупів та цвяхів. Але потрібно розуміти, що такий спосіб актуальний тільки для вагонки з невеликою товщиною і з малою вагою. Для високоміцних моделей подібний спосіб не годиться.