- величезний досвід (наприклад, провідна британська фірма Sanderson функціонує з 1860 року, Morris & Co — з 1861-го),
- старанні пошуки інновацій (наприклад, німецька студія Archtects Paper може запропонувати вам кам’яні, магнітні, світлодіодні та ін оригінальні моделі шпалер),
- спрямованість на досягнення найвищої якості продукції (ви можете повністю довіряти товарів, сертифікованим ISO 9001),
- співпраця з великими комерційними підприємствами (наприклад, Muraspec виготовляє шпалери для морських суден, а шпалерами de Gournay прикрашаються стіни готелю Plaza в Нью-Йорку),
- постійне розширення видів асортименту (SIRPI, Elitis, Phillip Jeffries, Maya Romanoff),
або інша.
Але якою б не була ця причина, показник справжнього успіху компанії-виробника є чітко визначеними — це міжнародне визнання. Тільки уявіть: у світі існують такі шпалерні бренди, як Marburg (Німеччина), Eijffinger (Нідерланди) та ін., продукція яких експортується в більш ніж 80 країн!
Щоб фірм, продукція яких користується таким попитом у іноземних покупців, не доводилося займатися перекладом описів товарів на десятки мов, були розроблені загальноприйняті міжнародні символи. Нижче вам представлені пояснення до цих незрозумілих значків, які обов’язково знадобляться кожному бажаючому стати дилером чи просто володарем престижних шпалер з-за кордону.
Маркування шпалер. Загальноприйняті знаки
Шпалери для стін