Витратомір стисненого повітря: види, принцип роботи, призначення

Витратомір стисненого повітря орієнтований на обробку інформації про вступника кількості мас в циліндри ДВС. Пристрої поширені на бензинових і дизельних моторах з електронним управлінням. Зазначені прилади діляться на кілька типів, які розглянемо нижче.

Модифікації з поворотними заслінками

Витратомір стисненого повітря цій конфігурації розміщується між остовом дросельної заслінки і повітряним очисником. Принцип роботи пристосування заснований на опір середовища. Прилад вимірює зусилля, що подається на заслінку, яка під потоком повітря повертається під певним кутом, долаючи дію спіралевидної пружини.

При цьому створюється суттєва втрата напору. Щоб уникнути коливань напірної заслінки, в тому числі і на холостих обертах, в конструкцію включений демпфуючий відсік, в якому також є заслінка. Вона має аналогічну робочу поверхню. Місткість демпферної камери і зазор між робочими елементами підібрані таким чином, щоб напірна перегородка відстежувала стрімкі перетворення витрати повітря при нагнітанні. Механічне переміщення напірної перегородки трансформується в зміну електричного напруги за допомогою потенціометра, далі передається в керуючий блок, забезпечуючи точне дозування пального.

Цікаве:  Пневматичний Перфоратор: основні характеристики, особливості застосування, відгуки