Освітлення торгового залу: види, порядок монтажу, норми

Освітлення торгових приміщень – один з ключових компонентів у формуванні сприятливого образу магазину. Правильно організований світ вигідно концентрує увагу на вітринах, стимулюючи клієнтів здійснювати покупки і просто створюючи приємну атмосферу. Але для цього ще на етапі проектування освітлення торгового залу повинна враховуватися широка група факторів і нюансів.

Штучне та природне освітлення

Почати варто з базового поділу підходів до організації освітлення. Природне світло передбачає створення умов для допуску в зал сонячних променів, а штучний формується технічними пристроями і забезпечує основний обсяг випромінювання. При всіх перевагах другої концепції, природне освітлення торгового залу є обов’язковою і класифікується на верхнє, бокове та комбіноване. У проектному рішенні цільова площадка повинна бути поділена на ділянки з боковим освітленням – це зони, що примикають до стін з віконними прорізами. Розрахунок коефіцієнтів природного світла повинен здійснюватися без урахування темних об’єктів, у якості яких може виступати меблі, обладнання, рослини і т. д.

Цікаве:  Як обставити вітальню? Цікаві ідеї оформлення кімнати

Що стосується штучного світла, то його створюють за допомогою електричних (переважно) світильників. Згідно із загальними правилами, розрядні джерела такого типу повинні підбиратися з урахуванням комфортності для очей, енергоефективності та функціональності. Бажано, щоб штучне освітлення в торгових залах також було розділеним з точки зору функціональності. Про це і піде мова нижче.